Bonne nouvelle pour le RWDM, sa PRJ a été jugée recevable [nouveau sursis de 4 mois pour que #Molenbeek trouve un accord avec ses créanciers... et/ou une possible cession]
#Eagle
(DHnet 💶 : https://olplus.fr/FYBd9)

📆🎪 Vandaag, zaterdag 6 juni wordt een wijkfeest gehouden op de Gentsesteenweg (N9) te #Molenbeek, tussen het rondpunt Zwarte Vijvers en de Henegouwenkaai.

➡️ Hou hiermee rekening bij uw verplaatsingen.

📆🎪 Vandaag, zaterdag 30 mei, wordt een wijkfeest gehouden op de Karreveldlaan te Sint-Jans-#Molenbeek, tussen de Gentsesteenweg en de Klokbloemenstraat.

➡️ Hou hiermee rekening bij uw verplaatsingen.

📷️️️️️️ #FensterFreitag 🪟 🇵🇸

While the EU keep on supporting Israel, genocide is still in progress.

#Molenbeek #Brussels #Brussel #bxl #Bruxelles #Gaza #WestBank #Nakba #stopIsrael #stopGenocide #FreePalestine #windowfriday #venstervrijdag

Wat een vreselijke en foute inschatting van de #sjotcast-redacteuren. Ten eerste is de optelling van wat er misgaat binnen de supportersvakken van #ClubBrugge gewoon onvolledig. Bij de incidenten van #ANDCLU een week geleden en #STACLU een seizoen geleden komen er zeker nog de hooliganrellen van #Molenbeek voor het bekerfinale van afgelopen jaar bij, en het feit dat de #NorthFanatics — die eigenlijk niet meer als groep zouden mogen optreden in de fanblocks van Club — …
Le RWDM sanctionné d’un retrait de trois points en D1B [pour des raisons économiques] ! « Le club regrette cette décision »
#Molenbeek #Eagle
(Sud Info 💶 : https://olplus.fr/Yy9RK)
Pas que l'ICE aux states...

Ni silence ni pardon pour les violences discriminatoires envers les exilé.es !!

RE: https://anarchism.space/@gorekhaa/116049320296860025

#belgique #bruxelles #expulsion #molenbeek #exiles

Chouette expo et superbe accueil des jeunes qui ont fait #cestunbeaumouvement réponse artistique à la haine et la violence des #hooligans de @clubbrugge

Expo à l'ancien MIMA sur leur vécu par rapport à la descente des hooligans brugeois dans #molenbeek

Finissage ce vendredi à 18h

February 10, 2026 at 10:44AM

Wishing everyone a great time at Bytenight by Hackerspace Brussels starting today in Hackerspace Brussels (HSBXL) in #Molenbeek, #Belgium

Find out more on
https://foss.events/2026/01-31-bytenight.html

Follow the official account: @HSBXL

Connect via official hashtag(s): #bytenight #bytenight2026

#foss #floss #freesoftware #opensource #events #europe