Ruim 2 kilo aardbeien ๐๐๐ van de tuin ๐
Dat wordt dus aardbeien jam.
Sterker nog, er staat nu 2 en halve pot af te koelen. Dat hadden er ook 5 kunnen zijn, maar ik had nog maar voor 1 kilo geleipoeder in huis. ๐
#InMijnMoestuin #Moestuinieren #Aardbeien
Dat wordt dus aardbeien jam.
Sterker nog, er staat nu 2 en halve pot af te koelen. Dat hadden er ook 5 kunnen zijn, maar ik had nog maar voor 1 kilo geleipoeder in huis. ๐
#InMijnMoestuin #Moestuinieren #Aardbeien















