Nooit Te Oud Om Te Leren: Mijn Ondernemersreis
Nooit te oud om te leren, dat horen we vaak, en het is helemaal waar!
Ik heb twee jaar geleden mijn certificaat als Horeca ondernemer behaald, en nu is het eindelijk tijd om me te verdiepen in het zelfstandig ondernemen leertraject, wat ik zojuist heb afgerond. Het is een boeiend avontuur geweest, en met trots kan ik zeggen dat ik het met succes heb afgerond.
Nu we gaan door met een nieuwe uitdaging. De HACCP komt regelmatig terug, zodat ik hiermee aantoonbaar en gegarandeerd kan maken dat voedselveiligheid en hygiëne gewaarborgd blijven.
Daarna volgt Sociale Hygiene, zodat ik de benodigde kennis heb met betrekking tot het creëren van een veilige, gezonde en respectvolle (werk)omgeving. Hierbij leer ik niet alleen over de basisprincipes van hygiëne, maar ook over het belang van communicatieve vaardigheden, het herkennen van ongewenst gedrag en het bevorderen van een inclusieve sfeer. Het omvat ook het aanleren van protocollen voor gezondheid en veiligheid, evenals het begrijpen van de impact van persoonlijke hygiëne op de algehele welzijn van de groep.
#cursus #leren #thuisstudie