Stökig midsommarnatt på flera håll
Nu när Fortifikationsverket har köpt tillbaka nästan hela Rosenholm är det faktiskt ingen dum idé för kommunen att överväga att göra sig av med ishallen. Den ligger nu som en kommunal ö i militärt område.
https://www.blt.se/karlskrona/vill-salja-hela-nkt-arena-vi-bygger-en-arenastad-med-tre-ishallar/
Stena väntar på besked. Transportstyrelsen avvaktar information. Och 500 meter från hamn är resenärerna inne på timme 40…
Stena väntar på besked. Transportstyrelsen avvaktar information. Och 500 meter från hamn är resenärerna inne på timme 40 utan att kunna lämna färjan. – Det är d#karlskrona
Stenas passagerare fortsatt fast till havs