Matkustuspäivät
10/11: Dresden–Odense
11/11: Odense–Tukholma
Pelit: Forest Shuffle & Dale of Merchants
#lautapelitjunassa #interrail
Kymmenes matkustuspäivä meni pelaamatta mitään, vaikka aikaa olisi ollut. Tulipa välillä luettua – ja spämmättyä Mastodoniin. Ruotsin-junassa pelattiin taas.
Mukaan otetuista peleistä kahdeksatta ja yhdeksättä tuskin enää pelataan tällä matkalla junassa, joten saldo jää seitsemään.
Niitä – Ticket to Ride UK (8.) ja Saboteur (9.) – on kyllä pelattu tällä matkalla, mutta ei junassa. Ensin mainittua pelattiin skotlantilaisen hotellin olohuoneessa ja jälkimmäistä laivalla. UK-menolippu oli sen verran nihkeä kokemus, että voi olla vaikea saada noita muita pelaamaan sitä uudestaan kovin pian.
Siispä klassikoita pöytään: Dale of Merchants ja Forest Shuffle, uusi suosikkimme.
Uutta oli tällä kertaa se, että olimme kahden hengen pöydän ääressä. Aika hyvän kokoinen tämäkin oli.
Forest Shuffle loppui nyt yllättävän aikaisin, mikä oli siinä mielessä hyvä, ettei tilaa oikein ollut enempään. Siinä mielessä huono, että nyt jäi testaamatta, kuinka ahtaaksi sen voi (siedettävällä vaivalla) stäkätä.
Nämä korteilla pelattavat pelit ovat kyllä siitä hyviä, että ne eivät vie kuljetuksen aikana juurikaan tilaa.
#DaleOfMerchants #ForestShuffle #SJ