Aquesta setmana he presentat la declaració de la renda, fent objecció fiscal a la despesa militar per segon any consecutiu.
És un gest simbòlic, ja que la quantitat no és ni de bon tros la proporció que es destina a la despesa militar (per evitar que sigui reclamada), però tot suma i també és molt important fer notar la disconformitat amb aquestsa despesa. Com més objectors, més pressió!
Si encara no heu presentat la declaració i us hi voleu sumar, teniu tota la informació i una guia de com fer-ho aquí (gràcies a @CentreDelas i @lafedecat):
https://objecciofiscal.org/com-cat/
És fàcil, tot i que cal fer algun pas després de presentar la declaració (a la guia està tot ben explicat i amb models).
I la quantitat restada de l'aportació a l'estat, la destines a una entitat que treballa per la pau, o sigui que el benefici és doble!
#ObjeccióFiscal
#DespesaMilitar
#Antimilitarisme
#NoALaGuerra
#Pau
#Hisenda
#Renda
#Renda2026

