@RolfBly
Maakt mevrouw #Hermans #VVD nix uit
De 380KV ligt er
De grond is gereserveerd/aangekocht
#kerncentrale #Eemshaven
Fuck #Groningen
#wingewest

๐Ÿ“ฐ Voor het eerst euthanasie uitgevoerd bij ongeneeslijk ziek kind

https://nieuwsjunkies.nl/artikel/1J4n

๐Ÿ•— 20:10 | RTL Nieuws
๐Ÿ”ธ #Hermans #Euthanasie #Volksgezondheid #TweedeKamer #Kinderen

Voor het eerst euthanasie uitgevoerd bij ongeneeslijk ziek kind

Voor het eerst is euthanasie uitgevoerd bij een ongeneeslijk ziek kind. Dat meldt minister van Volksgezondheid Sophie Hermans aan de Tweede Kamer. Sinds twee jaar mag in overleg met de ouders euthanasie worden gepleegd bij kinderen tussen de รฉรฉn en twaalf jaar die ondraaglijk en uitzichtloos lijden.

RTL Nieuws

๐—›๐—ผ๐—ป๐—ฑ๐—ฒ๐—ฟ๐—ฑ๐—ฒ๐—ป ๐—ป๐—ฒ๐—บ๐—ฒ๐—ป ๐—ฎ๐—ณ๐˜€๐—ฐ๐—ต๐—ฒ๐—ถ๐—ฑ ๐˜ƒ๐—ฎ๐—ป ๐— ๐—ฎ๐—ฟ๐—ด๐—ฟ๐—ถ๐—ฒ๐˜ ๐—›๐—ฒ๐—ฟ๐—บ๐—ฎ๐—ป๐˜€

Honderden mensen hebben woensdag de uitvaart van de Vlaamse zangeres, tv-persoonlijkheid en oud-politica Margriet Hermans bijgewoond. De afscheidsplechtigheid vond plaats in de Landloperskapel van Merksplas-Kolonie.

https://www.rtl.nl/boulevard/artikel/5611595/honderden-nemen-afscheid-van-margriet-hermans

#Afscheid #Margriet #Hermans

Honderden nemen afscheid van Margriet Hermans

Honderden mensen hebben woensdag de uitvaart van de Vlaamse zangeres, tv-persoonlijkheid en oud-politica Margriet Hermans bijgewoond. De afscheidsplechtigheid vond plaats in de Landloperskapel van Merksplas-Kolonie.

RTL Boulevard

๐Ÿ“ฐ Levenslang rookverbod komt er in Nederland niet: 'Er zijn te veel rokers'

https://nieuwsjunkies.nl/artikel/1HL2

๐Ÿ• 13:05 | RTL Nieuws
๐Ÿ”ธ #VVD #Hermans #Volksgezondheid #Verbod #UK

Levenslang rookverbod komt er in Nederland niet: 'Er zijn te veel rokers'

In Groot-Brittanniรซ wordt het voor iedereen die na 2008 is geboren, verboden om te roken. Is dat iets wat Nederland ook zou moeten invoeren? Als het aan VVD-minister Sophie Hermans (Volksgezondheid, Welzijn en Sport) ligt, komt zo'n verbod er niet.

RTL Nieuws
@LaAckxtra
Deze #Hermans van de #VVD is ook nog eens "vergeten" de commerciรซle partijen te wijzen op hun verplichting de gasvoorraden aan te vullen
Nu mag ze de volksgezondheid vermarkten

Gasopslag in Nederland:
Uitbesteed aan commerciรซle partijen, de hoeveelheid moet afgedwongen worden door #Hermans van Groene Groei (dus niet)
Wie zal er straks profiteren van de hoge gasprijzen? Bedrijven, en dus de #VVD

En diezelfde #Hermans mag straks de gezondheid doen.....

https://www.gasunie.nl/nieuws/7-vragen-over-gasopslag-in-nederland

7 vragen over gasopslag in Nederland

Aardgas is altijd beschikbaar. Als mensen thuis onder de douche stappen of de thermostaat hoger zetten, dan zorgt gas meteen voor warmte. Altijd. Om die energiezekerheid te waarborgen wordt er in Nederland veel aardgas opgeslagen. Hoe werkt gasopslag in Nederland? Wat is de rol van Gasunie? En hoe staat het er deze winter voor?

Gasunie

Ik zou hiervoor de kamer terugroepen van reces en de ministers van Klimaat en Groene Groei, Sophie #Hermans, en de staatssecretaris Herstel Groningen, Eddie van #Marum, nog eens laten bevestigen dat het Groninger #gasveld dicht is, voor altijd. En wat deze #TNO directeur zegt onwettig is.

TNO: niet alle gasputten Groningen dichtmetselen, acuut tekort denkbaar - https://nos.nl/l/2602361

TNO: niet alle gasputten Groningen dichtmetselen, acuut tekort denkbaar

De Nederlandse afhankelijkheid van gas uit het buitenland is vanwege dreiging in het Midden-Oosten en de onvoorspelbaarheid van de Verenigde Staten zo risicovol dat er er volgens deskundigen een 'strategische reserve' aangelegd moet worden.

Als je Sophie #Hermans zo hoort is er in het denken binnen de #VVD over de wingewesten in het Noorden helemaal niets veranderd. #Shell en #Exxon mogen tot het laatste kuubje gas gewoon doorgaan, natuurlijk veilig en verantwoord (sic), en we praten aan de #gastafels met jullie over jullie zorgen. We horen jullie! Goed van ons, toch! (Als een advocaat zegt ik heb gehoord wat u zegt weet je dat er niets mee gaat gebeuren.)
Ah, the noble art of bot-harassment: creating endless streams of nonsense to bamboozle the poor, unsuspecting scrapers. ๐Ÿค–๐Ÿ’ฅ Because nothing says "fight the power" quite like stuffing the web with even more garbage data. ๐Ÿ—‘๏ธ๐Ÿ“ˆ Keep up the "good" work, Hermans blog!
https://herman.bearblog.dev/messing-with-bots/ #bot-harassment #web-scraping #data-garbage #Hermans-blog #tech-humor #fight-the-power #HackerNews #ngated
Messing with bots

Markov chain babblers, bogus php files, and more!

Herman's blog