En haluaisi olla änkyrä kun periaatteessa olen samaa mieltä Frezzosin kanssa mutta HSn jutussa on ongelmia. En ole lukenut kirjaa joten se voi olla ok.
Kuva on harhaanjohtava. Kuvateksti ei suoraan sano sitä mutta öljyn n. 40000 TWh lukemasta voi päätellä että kyseessä on kulutetun öljyn energiasisältö - ei hyödynnetty energia. Öljyn energista saadaan polttaessa n. 30% hyödyksi. Ei kai hukkalämpöä tarvitse tuulella korvata? Sankey vuokaavio olisi paljon parempi






