OMG: de Belgische Slimste Mens is echt een stuk leuker dan de Nederlandse. Ik weet alleen niet of ze het einde wel halen.. ๐น
OMG: de Belgische Slimste Mens is echt een stuk leuker dan de Nederlandse. Ik weet alleen niet of ze het einde wel halen.. ๐น
Paulien Cornelisse zei maandag bij #DeSlimsteMens dat het afwachten is tot de betekenis van het woord โprimaโ verandert naar โafschuwelijkโ.
Ik denk dat de betekenis nu al vaak is โIk vind dit onacceptabel maar omwille van de lieve vrede (of omdat er toch niks aan te doen is) zeg ik hier even niks van.โ
โ Onze meest gevoelige data zullen nog tot 2038 op Amerikaanse servers staan.
โ Prima, maar we moeten wel een plan maken waar ze vanaf 2039 komen te staan.
Leuk, wij waren gisteren รฉรฉn van de vragen bij De Slimste Mens! Je kunt 'm terugkijken via NPO Start. Ons stukje is om 5:40, maar de hele aflevering is natuurlijk de moeite waard: https://npo.nl/start/afspelen/de-slimste-mens_1262
๐ฅ๐ฒ๐ปรฉ ๐๐ฎ๐ฟ๐๐ ๐๐ฒ ๐๐ถ๐ฒ๐ป ๐ถ๐ป ๐ธ๐ผ๐บ๐ฒ๐ป๐ฑ๐ฒ ๐ฟ๐ฒ๐ฒ๐ธ๐ ๐๐ฒ ๐๐น๐ถ๐บ๐๐๐ฒ ๐บ๐ฒ๐ป๐
Renรฉ Karst is komend voorjaar te zien in de nieuwe reeks van De slimste mens. Dat heeft een woordvoerder van Omroep KRO-NCRV bevestigd aan het ANP. De volkszanger overleed vorige week op 59-jarige leeftijd.
https://www.rtl.nl/boulevard/artikel/5541031/rene-karst-te-zien-komende-reeks-de-slimste-mens