MatkustuspÀivÀt
10/11: DresdenâOdense
11/11: OdenseâTukholma
Pelit: Forest Shuffle & Dale of Merchants
#lautapelitjunassa #interrail
Kymmenes matkustuspĂ€ivĂ€ meni pelaamatta mitÀÀn, vaikka aikaa olisi ollut. Tulipa vĂ€lillĂ€ luettua â ja spĂ€mmĂ€ttyĂ€ Mastodoniin. Ruotsin-junassa pelattiin taas.
Mukaan otetuista peleistÀ kahdeksatta ja yhdeksÀttÀ tuskin enÀÀ pelataan tÀllÀ matkalla junassa, joten saldo jÀÀ seitsemÀÀn.
NiitĂ€ â Ticket to Ride UK (8.) ja Saboteur (9.) â on kyllĂ€ pelattu tĂ€llĂ€ matkalla, mutta ei junassa. Ensin mainittua pelattiin skotlantilaisen hotellin olohuoneessa ja jĂ€lkimmĂ€istĂ€ laivalla. UK-menolippu oli sen verran nihkeĂ€ kokemus, ettĂ€ voi olla vaikea saada noita muita pelaamaan sitĂ€ uudestaan kovin pian.
SiispÀ klassikoita pöytÀÀn: Dale of Merchants ja Forest Shuffle, uusi suosikkimme.
Uutta oli tÀllÀ kertaa se, ettÀ olimme kahden hengen pöydÀn ÀÀressÀ. Aika hyvÀn kokoinen tÀmÀkin oli.
Forest Shuffle loppui nyt yllÀttÀvÀn aikaisin, mikÀ oli siinÀ mielessÀ hyvÀ, ettei tilaa oikein ollut enempÀÀn. SiinÀ mielessÀ huono, ettÀ nyt jÀi testaamatta, kuinka ahtaaksi sen voi (siedettÀvÀllÀ vaivalla) stÀkÀtÀ.
NÀmÀ korteilla pelattavat pelit ovat kyllÀ siitÀ hyviÀ, ettÀ ne eivÀt vie kuljetuksen aikana juurikaan tilaa.
#DaleOfMerchants #ForestShuffle #SJ