Fjerde og sidste dag af #copenhell
Jeg har endnu engang lagt en plan for hvad jeg skal se: Trollfest, Inhuman Nature, Vexed, Alestorm, Malevolence, Henret, Babymetal
Hvis planen holder, bliver det til 23 koncerter på fire dage! For at parafrasere Bjørn Svin: Mer' #musik 🤘

I love Derrick-era Sepultura way over their earlier period, but last night when they came straight out the gates with Inner Self for their Copenhell set opener, I lost my shit.

They brought the thrash in a way that made you forget they're on a farewell tour after 40+ years, and making headliners Bring Me The Horizon seem tired and elderly.

#Sepultura #ThrashMetal #Copenhell

Det er fredag og dag tre af #copenhell
Min plan for et program i dag er: Jakob Stegelmann og Århus Symfoniorkester, Slytter, St. Dique, Voice of Baceprot, Neckbreakker, 15 Years in Hell og Anthrax
God #musik kan have mange udtryk og udspringe fra mange steder og kulturer.
På vej til dag to af #copenhell
I dag har jeg følgende på mit program: Rap Martin Rap, Gridiron, Braindead, Ice Nine Kills, The Rotten Leprechauns, President, End It og Kublai Khan TX 🤘
#musik og vel også en form for #torsdagstrivsel

#Copenhell wäre ja noch ein Festival, welches ich mir vielleicht antun würde.🤔

https://copenhell.dk

Copenhell – COPENHELL is Denmark’s biggest metal festival – four days of heavy music, chaos, and community in the heart of Copenhagen.

COPENHELL is Denmark’s biggest metal festival – four days of heavy music, chaos, and community in the heart of Copenhagen.

#copenhell #copenhell2026 #mastodonband
#heavymetal #livemusic

Mastodon really impressed me this night at Copenhell. 🤟 Wow! A truly amazing live performance!

The Copenhell Metal Festival is on this week, just in time for the heat wave and whoever thought of this is genius.

#Copenhagen #Copenhell #Heatwave #Wx

The Copenhell Metal Festival is on this week, just in time for the heat wave and whoever thought of this is genius.

#Copenhagen #Copenhell #Heatwave #Wx

Jeg skal møde på #Copenhell 5:45 i morgen tidlig, så er gået i seng.

Har åbnet døren til altanen fordi det er varmt… med det resultat at jeg kan høre mindst 3 fester, og her lugter nu lidt af bål.

Hurra for Sankt Hans 😅

Nå, nat nat! Ses måske i Helvede - det bliver alt for varmt 😅

Er ved at blive klargjort til #copenhell
Det bliver en tidligt start i morgen, hvor Split går på kl. 13:15. De er unge, energiske, og spiller (Amager) #hardcore
#musik