M'estimo més una #MajoriaAbsoluta del #PP que provi d'imposar a #Catalunya la seva agenda nacionalista #espanyola i trobar-nos al #carrer
🧵 Durant la 1a legislatura, Babord fa un munt d'actes, portant la política al #carrer sobre temes diversos i amb la participació de gent com Anna Gabriel, Jaume Asens, Antonio Baños, Gala Pin, Eulàlia Reguant o Teresa Forcades.
Contacta amb moltes associacions i els seus membres col·laborem activament en l’impuls i dinamització del teixit associatiu del poble amb iniciatives per la #TransformacióSocial.
També inicia la difusió de diversos butlletins entre el veïnat: https://babord.cat/butlletins/
Stink Bug
https://sabilewcreates.com/stink-bug/Run.
📍Xàtiva
📷 Minolta XD7
🎞 ilford XP2 400 asa
#photography #fotografia #35mm #analògic #analog #film #blackandwhite #blancinegre #noieretblanc #classicmono #filmphotography
#believeinfilm #Xàtiva #IlfordXP2 #ilford #nb #biancoenero #bw #streetshots #strada #carrer #people #gent
Tort.
📍Xàtiva
📷 Minolta XD7
🎞 ilford XP2 400 asa
#photography #fotografia #35mm #analògic #analog #film #blackandwhite #blancinegre #noieretblanc #classicmono #filmphotography
#believeinfilm #Xàtiva #IlfordXP2 #ilford #nb #biancoenero #bw #streetshots #strada #carrer
Hostals.
📍Xàtiva
📷 Minolta XD7
🎞 ilford XP2 400 asa
#photography #fotografia #35mm #analògic #analog #film #blackandwhite #blancinegre #noieretblanc #classicmono #filmphotography
#believeinfilm #Xàtiva #IlfordXP2 #ilford #nb #biancoenero #bw #streetshots #strada #carrer
Manifestants reeixits: https://www.aurianneor.org/manifestants-reeixits/
#acció #armillesgroc #aurianneor #boicot #campanya #carrer #charlesstewartparnell #confederació #constitució #democracia #econòmic #èxit #frança #ghandi #giletsjaunes #manifestants #MariaCorinaMachado #noviolence #organització #paris #poder #reprezentatives #sal #successorsmanifestants #violencia #vot
Brillant entrevista de @critic al pedagog Francesvo #Tonucci 👏
"M’agrada molt la idea de la #superilla. Crea espais de la ciutat on tot es relaxa, on la velocitat disminueix moltíssim i ens permet viure, trobar-nos, jugar, passejar… La ciutat moderna hauria de ser així, que es pugui utilitzar el #cotxe si cal, però que sigui incòmode. Hem de fer que el que sigui còmode sigui caminar."
👏 Gran entrevista de @critic al pedagog Francesco #Tonucci:
🗣️ “Hi ha massa #escola, i això és dolent: dolent per a l’escola i dolent per als nens”
"En el moment en què desapareix el #carrer com a moment autònom i lliure de la #infància, és l’escola la que assumeix el que era el carrer."
"l’escola s’està carregant d’una sèrie de responsabilitats que no són seves."
#Educació #EspaiPúblic
https://www.elcritic.cat/entrevistes/francesco-tonucci-diuen-que-els-nens-no-poden-sortir-a-jugar-al-carrer-perque-les-ciutats-son-mes-perilloses-que-les-dabans-i-aixo-es-fals-235116