Onze overheid vindt het prima dat asielzoekers tijdens hevig onweer / noodweer buiten op het veld moeten staan.
Hoezo, #beschaving ?
Zelfs een hond stuurde je met dit weer niet naar buiten maar mensen moet kunnen?
#VVD #CDA #D66 #terapel
Wersja z CDA:
https://www.cda.pl/video/30756238d0





