Onze overheid vindt het prima dat asielzoekers tijdens hevig onweer / noodweer buiten op het veld moeten staan.
Hoezo, #beschaving ?
Zelfs een hond stuurde je met dit weer niet naar buiten maar mensen moet kunnen?
#VVD #CDA #D66 #terapel

https://www.rtvnoord.nl/politiek/1414796/situatie-ter-apel-zes-mensen-buiten-bij-aanmeldcentrum-tijdens-noodweer

Situatie Ter Apel: 'Zes mensen buiten bij aanmeldcentrum tijdens noodweer'

Wat is de situatie in Ter Apel? In dit liveblog volg je alle gebeurtenissen rond het overvolle aanmeldcentrum.

RTV Noord
Welke politieke partij brengt dit nog een keer heel hard aan de orde? Anders hebben we als land over 20 jaar opnieuw excuses aan te bieden. Wat een schande! https://www.trouw.nl/buitenland/door-nederland-geevacueerde-afghanen-vragen-om-uitzondering-op-nieuwe-asielregels~bb9fad0b/@[email protected] @PvdA @voltnederland #vvd #cda

Asielopvang in Den Haag: aantallen en locaties bij een politiek gevoelig dossier #OmroepWest #DenHaag #Asielopvang #Formatie #HartVoorDenHaag #Vvd #Denk #Cda

https://owst.nl/5120295/M

Asielopvang in Den Haag: aantallen en locaties bij een politiek gevoelig dossier

Een van de meest heikele punten op de Haagse onderhandelingstafel is zonder twijfel asielopvang. Hart voor Den Haag en D66 kwamen er op dit thema niet uit en nu is het de vraag of Richard de Mos hier wel overeenstemming over kan krijgen met zijn nieuwe onderhandelingspartners VVD, Denk en CDA. Hoe ziet de asielopvang in Den Haag er op dit moment uit? De aantallen, locaties en einddata op een rij.

Omroep West

📰 Meer dan 100.000 mensen kochten al speciaal 'Nederland-ticket' van de NS

https://nieuwsjunkies.nl/artikel/1IPV

🕖 18:59 | NPO Radio 1
🔸 #CDA #NS #Infrastructuur #EO #NL

Meer dan 100.000 mensen kochten al speciaal 'Nederland-ticket' van de NS

<p>Zo’n 105.000 mensen hebben tot nu toe het speciale 'Nederland-ticket' van de NS aangeschaft. Dat meldt staatsecretaris Annet Bertram (CDA) van Infrastructuur en Waterstaat in <i>Dit is de Dag </i>(EO).</p>

NPO Radio 1

📰 Bezwaren tegen mogelijke kerncentrale Groningen, staatssecretaris ziet ook kansen

https://nieuwsjunkies.nl/artikel/1IPm

🕠 17:43 | RTL Nieuws
🔸 #CDA #Klimaat #Werkgelegenheid #Kerncentrale #Eemshaven

Bezwaren tegen mogelijke kerncentrale in Groningen, staatssecretaris ziet ook kansen

Staatssecretaris Jo-Annes de Bat (Klimaat en Groene Groei, CDA) snapt 'absoluut' dat in Groningen geen draagvlak is voor de komst van een nieuwe kerncentrale. Toch komen er in de Eemshaven mogelijk wel reactoren, omdat het zeer lastig blijkt om een centrale in Zeeland te bouwen. Een definitieve keuze tussen de Eemshaven of Terneuzen maakt het kabinet later, in de tussentijd wijst De Bat de Groningers ook op de kansen: 'Denk aan werkgelegenheid, denk aan de ontwikkeling van een heel gebied.'

RTL.nl
I arose at 3:30 am on this #tgif Friday with the idea of watching the stars & sunrise... :)
Spending time with my youngest son & family was heavenly. We traveled thru a good bit of the Inland Empire / #pnw beauty. Curlew Wa & #CDA Idaho.
My driver son spotted two peeps on a motorcycle pass UNDER a semi by traveling beneath the semi load! ( The load was a large steel bridge beam from #Montana. )
The cyclists were very stoked & happy.
Bill

Zoetermeer wil komende jaren sneller woningen bouwen en gloednieuwe brug over A12 #OmroepWest #Zoetermeer #Zoetermeer #Coalitieakkoord #Vvd #D66 #Pro #Cda #Woningbouw

https://owst.nl/5120214/M

Zoetermeer wil komende jaren sneller woningen bouwen en gloednieuwe brug over A12

'Thuiskomen in Zoetermeer. Merkbaar beter', is het motto van de nieuwe coalitie van de gemeente Zoetermeer. PRO, VVD, D66 en CDA gaan tot 2030 de stad besturen. In het coalitieakkoord staan hun belangrijkste plannen. Er komt een 'topteam woningbouwversnelling' en er wordt 30 miljoen euro uitgetrokken voor het verbeteren van straten, groen en speelvoorzieningen.

Omroep West