Unpatchable Exploit Found Apple's A12 and A13 Chips

Researchers at Paradigm Shift discovered a new unwatchable vulnerability, dubbed "usbliter8," in Apple's A12, S4/S5, and A13 chips.

Privacy Guides
💦 | Geen zweetdruppels van het zonnen op het strand, maar van vakmensen die zich in het zweet werken op de #A12 tussen knp. Lunetten en Veenendaal. We brengen onder andere nieuw asfalt aan. Houd rekening met omleidingen en extra reistijd richting Arnhem.

New Unpatchable #Exploit Targets #Apple Devices With #A12 and #A13 Chips

Researchers have disclosed a new #unpatchable #BootROM exploit affecting Apple devices with A12, A13, #S4 , and #S5 chips. The #attack requires physical #USB access and #DFU mode, but can let an attacker run code before #iOS loads, bypass signature checks, and boot modified software. 9to5Mac reports the details: In a highly detailed technical post published today
#security #privacy

https://it.slashdot.org/story/26/06/19/1723242/new-unpatchable-exploit-targets-apple-devices-with-a12-and-a13-chips?utm_source=rss1.0mainlinkanon&utm_medium=feed

New Unpatchable Exploit Targets Apple Devices With A12 and A13 Chips - Slashdot

Researchers have disclosed a new unpatchable BootROM exploit affecting Apple devices with A12, A13, S4, and S5 chips. The attack requires physical USB access and DFU mode, but can let an attacker run code before iOS loads, bypass signature checks, and boot modified software. 9to5Mac reports the deta...

Alle rijstroken zijn weer beschikbaar op knp. Oudenrijn (#A12). We zien de vertraging op de hoofd- en parallelbaan afnemen.
Op knp. Oudenrijn (#A12) staat een vrachtwagen stil op het puntstuk. De zware berger is onderweg om de vrachtwagen weer op weg te helpen. Op de hoofdrijbaan heb je 45 minuten vertraging richting Den Haag. Ook op de parallelbaan heb je een half uur extra reistijd.

🚧 Ter voorbereiding van de #EuropeseTop, is de Reyers-Centrumtunnel afgesloten voor het verkeer komende van de #E40-#A3.

➡️ Omleiding richting Centrum via Montgomery + Louiza. Verkeer op langere afstand rijdt best om via de #R0 en de #A12 naar centrum #Brussel.

🚧 En préparation du #SommetEuropéen, le tunnel Reyers-Centre est fermé à la circulation venant de la #E40-#A3.

➡️ Déviation via Montgomery + Louise. A plus longue distance, empruntez #R0 + #A12 pour rejoindre le centre de #Bruxelles.

#A12, de mobiele werkplaats richting Antwerpen is vertrokken. De rijweg is weer open voor het verkeer ter hoogte van Laken (Km 0 → 1.1).
#A12, le chantier mobile direction Anvers est parti, la chaussée a été libérée à la circulation à hauteur de Laeken (Km 0 → 1.1).
#A12, mobiele werkplaats richting Antwerpen op de rechterrijstrook, ter hoogte van Laken (Km 0 → 1.1).